Które marki z branży wyposażenia wnętrz, zwłaszcza kuchni i łazienek, są przyjazne środowisku? Nie zawsze to wiemy. Dlatego magazyn „Świat Łazienek i Kuchni" zamierza to zmienić swoją akcją „Mój świat jest EKO". Jej zadanie to stworzenie przestrzeni, w której producenci, dystrybutorzy, designerzy, niezależnie od tego, jaką mają strategię promocji, będą mówić jednym głosem na temat domowej ekologii. Mają oni nas przekonać, że ta wcale nie wymaga wyrzeczeń, a istotnie wpływa na komfort codziennego życia.
Promocja działań proekologicznych obejmie szereg imprez, m.in. targi „Meble” w Poznaniu w dniach 3-6 czerwca br., podczas których odbędzie się wystawa „Mój świat jest EKO". Pozwoli ona zapoznać się z produktami, które pomagają chronić środowisko. Będzie też można posłuchać rad specjalistów. Natomiast w czerwcu w Łodzi odbędą się dni ekologiczne, a w Warszawie Bazar Design, gdzie młodzi artyści zaprezentują swoje ekologiczne projekty. "Strefę EKO", w której wyeksponowane zostaną rozwiązania spełniające wymagania ekologiczne, ergonomiczne i energooszczędne, odwiedzić będzie również można na odbywających się w dniach 4-6 września w Warszawie targach „Idealny Dom i Wnętrze”.
Promocja działań proekologicznych obejmie szereg imprez, m.in. targi „Meble” w Poznaniu w dniach 3-6 czerwca br., podczas których odbędzie się wystawa „Mój świat jest EKO". Pozwoli ona zapoznać się z produktami, które pomagają chronić środowisko. Będzie też można posłuchać rad specjalistów. Natomiast w czerwcu w Łodzi odbędą się dni ekologiczne, a w Warszawie Bazar Design, gdzie młodzi artyści zaprezentują swoje ekologiczne projekty. "Strefę EKO", w której wyeksponowane zostaną rozwiązania spełniające wymagania ekologiczne, ergonomiczne i energooszczędne, odwiedzić będzie również można na odbywających się w dniach 4-6 września w Warszawie targach „Idealny Dom i Wnętrze”.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz