piątek, 7 października 2011

Kuchenne AGD Amica i serwis - opinie

Macie zaufanie do polskiej marki Amica? Ja takowe wykazałam, nabywając ponad 2 lata temu parę sprzętów: piekarnik antracytowy EBR7331 i pasującą do niego płytę gazową PG7520 oraz zmywarkę do zabudowy 60 cm ZIA 6628. Zapytacie zapewne, jakie są moje doświadczenia. No cóż... idealnie nie jest, ale minęły w końcu albo zaledwie (kwestia interpretacji) ponad 2 lata.


Piekarnik antracytowy Amica EBR7331 - opinia
Zacznę od piekarnika. Najszybciej zrezygnowałam z używania zegara. Jego ustawienie nie jest rzeczą najprostszą, szybciej obsługuję budzik w telefonie... W dodatku całkiem niedawno podaczas zamykania piekarnika wypadła wewnętrzna szyba. Okazało się, że pękł jeden z podtrzymujących ją plastikowych uchwytów. Tu jednak przyjemnie się zdziwiłam. W przeciwieństwie do mojego męża, który zamierzał element sklejać, poszukałam serwisu Amica i ... znalazłam.

Zamiast wzywać fachowca, wyszukałam na stronie sklepu części zamiennych potrzebny uchwyt. Tu też przyjemne zaskoczenie. Wyszukiwanie spośród setek dokładnie oznaczonych części, przyporządkowanych do konkretnych modeli sprzętu, jest całkiem sprawne. Zamówienie, jak w większości sklepów internetowych, polega na wrzucaniu do koszyka i kończy się płatnością on-line. Finał zatem łatwy do przewidzenia: kurier przesyłkę dostarczył, a ja osobiście osadziłam szybę.



Do płyty gazowej w zasadzie nic nie mam, poza tym że zapalarka w pokrętle za każdym razem iskrzy, gdy załącza się agregat lodówki. Zwarcie jakieś w instalacji czy usterka sprzętu? Nie wiem...



Zmywarka do zabudowy 60cm Amica ZIA 6628 - opinia
I wreszcie sprzęt, który długi czas cieszył mnie najbardziej: pojemna, 60-centymetrowa zmywarka pod zabudowę. Wybierając ją, uznałam, że mycie w programie ekologicznym 12 kompletów naczyń w czasie 58 min, przy zużyciu 10 litrów wody, jest wynikiem całkiem satysfakcjonującym. Niestety ostatnio cudo przestało działać idealnie. Blokują się przyciski w panelu sterującym, a zmywarka wedle własnego uznania raz daje się obsłużyć, innym razem startuje załączeniem pompy... Czekam na zdalną opinię eksperta, może znów cudownie się okaże, że wystarczy wymienić jakąś drobną część zamiast całej zmywarki:)

A może wy macie jakieś sugestie?


Brak komentarzy: