niedziela, 31 sierpnia 2014

Oryginalne łóżko w pokoju dziecka

W pokoju dziecka ważną rolę pełni łóżko. Może ono nadawać charakter całemu pomieszczeniu. Nie może stać się inaczej, gdy sam mebel jest szczególny, dość specyficzny... Dziś kilka zaledwie pomysłów, jak urządzić pokój dziecinny. Pomijam rewelacje typu łóżko-karoca dla małej księżniczki czy łóżko-samochód dla małego zucha. 

via
Dużym powodzeniem cieszą się zwykle rozwiązania pozwalające maksymalnie zagospodarować przestrzeń, nie zagracając jej przesadnie. Taką możliwość oferuje łóżko na podeście. Metoda wcale niedroga, wystarczy znać dobrego stolarza... i materac ląduje na platformie usytuowanej kilka schodków nad podłogą. Te kilka schodków jest kluczowe z punktu widzenia dodatkowego miejsca, na przykład na szuflady. 

Jeśli stać was na kreatywne podejście do aranżacji wnętrz lub chcecie takie rozwinąć u własnego dziecka, jego pokój może stać się czymś w rodzaju domku na drzewie. Zasypianie ułatwić mogą też łóżka zawieszone na grubych linach. Równie dobrze można pomyśleć o łóżku piętrowym, pod którym zmieści się szafa, biurko lub niewielkie miejsce do zabawy.

Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem takiego nietypowego łóżka polecam jeden z artykułów na extradom.pl: Genialne miejsce do spania dla dzieci
fot. Rocky Mountain Direct
fot. Historical Concepts
fot. Bipede
fot. Eisner Design LLC
fot. Candlelight Homes
fot. Decorating Den

1 komentarz:

Anna Grzelak pisze...

Bardzo fajnie zaprojektowane łóżka :). Ostatnio zmieniałam umeblowanie pokoju mojej córki i zdecydowałam się na wybór łóżka na wymiar. W sklepie https://senpo.pl/lozka/ podczas zakupu dokładnie określiłam wymiary oraz wybrałam niektóre detale wpływające na ostateczny wygląd łóżka. Dzięki temu kupiłam łóżko, które idealnie pasuje stylem wykonania do wystroju całego wnętrza.