poniedziałek, 16 marca 2009

Stolik do pracy

Niewielka powierzchnia mieszkań zmusza często do gimnastyki przy okazji aranżacji wnętrz, by były w miarę przestrzenne i funkcjonalne. Ja sama poszukiwałam ostatnio niewielkiego stolika do pracy na komputerze. Oto co znalazłam w sklepach IKEA.



Całkiem fajna propozycja: podparta półka w kolorze białym, niestety dla mnie nie do przyjęcia. Cena jednak niejednego skusi - niecałe 200 zł.


To rozwiązanie podoba mi się zdecydowanie bardziej, zwłaszcza że pozostałe meble w pokoju dziennym też mają być ciemne: czarne lub brązowoczarne. Cena tego rozsuwanego stolika to ok. 500 zł.

A może jednak zainstalować zawieszoną na ścianie szafkę, której uchylane drzwiczki utworzą niewielką półkę na laptop (cena ok. 200zł)?

Zawsze jeszcze zostaje zorganizować sobie miejsce pracy w łóżku, jak tutaj:


Ten mobilny stolik, dzięki specjalnej konstrukcji nóżek, z łatwością da się ustawić jak biurko i jako podstawka na fotelu, łóżku czy kanapie. Dodatkowo, aluminiowa obudowa chłodzi nagrzany spód laptopa. W ten sposób wygodne stanowisko pracy organizujemy sobie za nie więcej niż 225 zł. Dla mnie jednak ma jedną wadę: jest zbyt komfortowe, by się skupić...

Brak komentarzy: